3 najlepsze gadżety reklamowe dla klientów

Marketing w dzisiejszych czasach to nie tylko odpowiednie prowadzenie profilu na Facebooku, lecz również realne działania w terenie. Warto dbać o swoich klientów, którzy nie dość, że otrzymując drobny drobiazg dostają coś, co może być im przydatne, to w dodatku czują się dopieszczeni i przyzwyczajają się do naszej firmy. Świadomość marki jest ogromnie ważna w dzisiejszych czasach. Nie mamy czasu na przyswajanie długich treści i bardzo często zapamiętujemy krótkie obrazy. Tym obrazem ma być Twoja marka. Sprawdź 3 najlepsze sposoby na gadżety reklamowe dla klientów, dzięki którym zwiększysz rozpoznawalność swojej marki.

3 najlepsze gadżety reklamowe dla klientów

Jakie gadżety dla klientów powinieneś stworzyć? Przede wszystkim takie z nadrukowanym logotypem Twojego przedsiębiorstwa. Powinno być ono odpowiednio widoczne, dlatego warto skorzystać z usług firmy, które oferują nadruki wysokiej jakości. O czym jeszcze należy pamiętać? Gadżety reklamowe muszą być praktyczne, ponieważ tylko wtedy spełnią należycie swoją funkcję. Funkcjonalne przedmioty będą w użytku każdego dnia, a co za tym idzie, potencjalny klient będzie miał styczność z logiem Twojej firmy na co dzień. Dzięki temu istnieje duże podobieństwo, że przy kolejnych zakupach  zwróci uwagę na Twoje produkty lub usługi, które oferujesz. Jakie gadżety reklamowe dla klientów wybrać?

  1. Smycze reklamowe

Przede wszystkim jest to gadżet, który częściej trafia do młodego pokolenia, zwykle do smyczy przypina się klucze bądź telefon, ponieważ zgubienie takich rzeczy może przysporzyć wielu problemów. Jednak smycze reklamowe maj tę zaletę, że są długie i możemy na nich kilka razy umieścić logo lub kojarzący się z firmą slogan. W przypadku tworzenia takiej smyczy jej główną zaletą jest cena, która jest niewielka i możemy sobie pozwolić na wyprodukowanie produktu w dużych ilościach. Jeżeli robisz zamówienie hurtowe, to zwykle też otrzymujesz korzystną zniżkę, co jest dodatkowym plusem takiego rozwiązania.

  1. Długopis

To najbardziej praktyczny gadżet, jaki można wyprodukować i wiele firm stosuje takie rozwiązanie. Długopisu będziemy potrzebować zawsze, przydatny jest on w każdym domu, szkole czy biurze. W związku z tym na długopisie możemy umieścić logo naszej firmy z drobnym napisem i adresem firmowym. Tutaj jednak trzeba mieć na uwadze jakość, ponieważ wielu z nas narzeka na to, że długopisy bardzo szybko się psują. Zadbaj o to, by oferowany przez Ciebie gadżet reklamowy był wysokiej jakości i przez długi czas był w użytku. Wtedy klient częściej będzie spoglądał na nadrukowany logotyp, co przełoży się na wzrost świadomości Twojej marki.

  1. Powerbank

Jeżeli nie wiesz, jakie gadżety reklamowe dla klientów wybrać, to odpowiadamy: „praktyczne”. Taki też jest powerbank, który w dzisiejszych czasach bardzo często się przydaje, zwłaszcza w podróży. Dziś już praktycznie wszyscy korzystamy ze smarfonów i na pewno nie raz narzekaliśmy na to, że rozładowuje nam się bateria i nie mamy jak podładować naszego telefonu. Powerbank to co prawda produkt, który powinien być kierowany do klienta premium, na zainteresowaniu którego szczególnie nam zależy, ale weźmy pod uwagę to, że możemy na nim umieścić dużej wielkości reklamę, która z pewnością przyniesie zakładany skutek. Dzięki temu Twoja marka będzie bardziej widzialna. Jest to rozwiązanie z pewnością droższe nic smycz czy długopis, ale dla firmy, która dysponuje większym budżetem, może okazać się bardzo pomocne.

Potrzeby konsumentów się zmieniają i trzeba za nimi nadążyć. Warto być na bieżąco z popularnymi gadżetami, które wykorzystuje się do promocji swojej marki. Każde działania reklamowe są zawsze opłacalne, jeżeli tylko przemyśli się odpowiednio strategię. Skuteczność gadżetów reklamowych dla klientów udowodniono już nie raz, dlatego wiele firm stale wykorzystuje tę metodę pozyskiwania nowych klientów i budowania lojalności wśród obecnych. Z pewnością jest to rozwiązanie, które warto wypróbować!